آشنایی با انواع خوشبوکننده هوا
خوشبوکننده ایفل

آشنایی با انواع خوشبوکننده هوا

انسان ها همیشه به دنبال راهی بودند تا یک رایحه خوشبو در فضا ایجاد کننده امروزه باتوجه به تنوع انواع خوشبو کننده ها در بازار مانند : انواع عود ، اسپری ها ، اسانس روغنی و… میتوانید رایحه خوشبو در فضا ایجاد کنید . مستر مدیت عرضه کننده انواع خوشبو کننده هوا در رایحه مختلف است. در ادامه به معرفی انواع خوشبو کننده و مزیت های هر کدام می پردازیم.

انواع خوشبو کننده هوا :

خوشبو کننده های هوا محصولات مصرفی هستند که برای تأمین رایحه در فضا ، پوشاندن بو یا هر دو رایحه ای منتشر می کنند. خوشبو کننده های هوا در نسخه های مختلفی وجود دارد ، از جمله اسپری ، ژل ، روغن ، مایعات ، مواد جامد ، پلاگین ، دیسک های آویز ، مهره ها ، گلدان ، پخش کننده های فتیله و شمع های معطر. دستگاه خوشبو کننده هوا هایسپر ، دستگاه خوشبو کننده هوا جی ایکس تی.به صورت فعال یا غیرفعال ؛ و با انتشار فوری ، متناوب یا مداوم. خوشبـو کننده های هوا همچنین شامل اصطلاحاً مراقبت از هوا ، خوشبو کننده ، کنترل بو هستند و محصولات خنثی کننده. علاوه بر واحدهای خاص سایت یا محصولات قابل حمل ، خوشـبو کننده های هوا می توانند شامل سیستم های هوای معطر باشند ، که بو را در فضای مختلف پخش می کنند ، مانند اتصال پخش کننده عطر به سیستم گرمایش ، تهویه و تهویه هوا.

اسانس های روغنی

برای خوشبو شدن خانه و از بین بردن بوی غذا می توانید از اسانس های خوشبوکننده که همراه با وارمرهای مخصوص خود استفاده می شوند، استفاده نمایید. این خوشبوکننده ها بسیار پرکاربرد و با ماندگاری بالا هستند. همچنین رایحه های متنوع دارند و این اسانس ها را می توان در قیمت مناسب خریداری نمود.برای خوشبو شدن هوا چند قطره از اسانس مورد علاقه تان را در یک قابلمه آب در حال جوش ریخته و اجازه دهید تا تبخیر شود. می توانید برای خوشبو کردن هوا از دستگاه های زیر استفاده کرده و اسانس دلخواهتان را با این دستگاه ها در فضای مورد نظرتان پخش کنید.

دستگاه های خوشبو کننده هوا

دستگاه اسپری گردپاش

دستگاه مرطوب کننده و خوشبو کننده

دستگاه بخارساز

دستگاه گرم کن

اسپری ها

اسپری ها یکی دیگر از خوشبو کننده های هوا هستند که می توان بوی بد هوا را از بین می برند. در بین خوشبو کننده ها، اسپری ها محبوب هستند زیرا ویژگی هایی مانند تنوع رایحه، پوشش دهی وسیع و عملکرد سریع دارند. این اسپری ها در 2 نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. برخی از دستگاه های اتوماتیک با مصرف حداقل انرژی سبب از بین بردن بوی نامطبوع محیط می شوند. این دستگاه ها مجهز به سنسور حساس به نور هستند که دارای کنترل از راه دور و تایمر بوده و با برق یا باتری کار می کنند. با گذاشتن عطر مورد علاقه خود داخل محفظه و دادن زمان به دستگاه، می توانید تعداد اسپری کردن آن را تنظیم نمایید.

اسپری خوشبو کننده ایفل اقیانوس

بهترین اسپری خوشبو کننده های هوا

    اسپری خوشبو کننده هوا کوییکس مدل رویای برزیل

    اسپری خوشبو کننده هوا سین فونیا مدل Air Soft Spring

    اسپری خوش بو کننده هوا فکس مدل A12

    اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل LACOSTE

    اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل ONE MILLION

    اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل ایفوریا

    اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل VIP 212

    اسپری خوشبو کننده هوا کامفورت مدل Lavender

    اسپری خوشبو کننده هوا جی ام مدل Flower Garden

    اسپری خوشبو کننده هوا هاربی مدل nf-120

    اسپری خوشبو کننده هوا لمسر مدل BLACK AFGANO

    اسپری خوشبو کننده هوا هوم فرش مدل Euphoria

    اسپری خوشبو کننده هوا عطرینه مدل Wild Flowers 3 in 1

خوشبو کننده اسپری ایفل پودر

خوشبو کننده های مدرن

خوشبو کننده های مدرن زیادی به بازار آمده اند که محیط را خوشبو می کنند. مثلا نوعی دیسک وجود دارد که با قرار دادن آن در ضبط صوت محیط را عطرآگین می کند و یا نوعی دستگاه USB فلش وجود دارد که با استفاده از اسانس مخصوص و وصل شدن به کامپیوتر، محیط اطراف را خوشبو می کند.

چوب های معطر

تعدادی چوب بامبو که در یک شیشه روغن معطر قرار گرفته اند، به تدریج روغن را جذب کرده و محیط را عطرآگین می کنند. بوی چوبهای بامبو تا 7 ماه ماندگاری دارد.

عود

برای ازبین بردن بوی بد محیط می توانید از عود استفاده کنید. عودها از صمغ چوب های معطر، پوست درختان، دانه ها، ریشه ها، علف ها و گل ها درست شده و علاوه بر بوی خوش، دارای خواص دیگری مانند کاهش استرس، ایجاد آرامش، رفع خستگی و…هستند. جا عودی ها اشکال و جنس های مختلف دارند که برای سوزاندن عود می توانید

شمع های معطر

شمع ها یکی دیگر از خوشبوکننده های هوا هستند که در اشکال متنوع و رایحه های مختلف وجود دارند. شمع ها را می توانید با قیمت مناسب تهیه نموده و با روشن کردن آنها هوا را خوشبو و عطرآگین کنید. برخی از این شمع ها برای خوشبو کردن فضا نیازی به روشن کردن ندارند زیرا آنها در حالت خاموش نیز هوا را خوشبو می کنند.

مزیت انواع خوشبو کننده هوا :

1 کاهش استرس

2 ایجاد آرامش

3 اثر مثبت بر روی خلق

4 خواب راحت

جمع بندی :

 در این مقاله انواع خوشبو کننده هوا را باهم بررسی کردیم باتوجه به سلیقه خود میتوانید هر یک را خریداری کنید و فضا را خوشبو کنید . فروشگاه مستر مدیت با قیمت های مناسب و تنوع در انواع خوشبو کننده ایفل آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.