عود شرکتی چیست و انواع آن

عود شرکتی چیست

عود شرکتی چیست و انواع آن

عود شرکتی از ترکیب اسانس و گوگرد و یا بدون گوگرد تولید میشود. شرکت تولید کننده عود انواع عود شرکتی را با رایحه های خوشبو تولید می کند و به بازار عرضه می کند بهترین برند عود شرکتی ، عود هم است که یک شرکت در هندوستان از سال 1938 شروع به تولید آن کرده است و امروزه در ایران نیز این برند در انواع رایحه خوشبو به فروش میرسد. فروشگاه مستر مدیت عرضه کننده بهترین برند های عود با قیمت مناسب است. در ادامه با انواع عود شرکتی آشنا میشویم.

عود شرکتی چیست ؟

عود یکی از بی خطر ترین و کم هزینه ترین و ارزان ترین ، اثر بخش ترین متد های رایحه درمانی است که امروزه باتوجه به تنوع در رایحه عود ها هر کدام برای درمان بیماری های مختلفی مانند ریوی ، قلبی ، اعصاب و روان و… و خوشبو کننده هوا استفاده میشود. عود های شرکتی از ترکیب اسانس و گوگرد و یا بدون گوگرد است. بهتر است هنگام خرید عود شرکتی به برند و تاریخ ، و ترکیبات آن توجه کنید. عود شرکتی در بسته بندی زیبا و شکیل تولید میشود و شکل ظاهری مختلفی مانند میله ای ، شاخه ای و مخروطی دارد.

 عود شرکتی را بر اساس :

شکل ظاهری

دست ساز بودن یا شرکتی

برند عود خوشبو

مدت زمان سوختن عود

رایحه و.. تقسیم بندی می کنند.

انواع رایحه عود شرکتی :

عود با رایحه صندل :

عود صندل یکی از بهترین عود ها و مشهور ترین عود ها است که عطر صندل برای مدیتیشن بسیار مفید است. به دلیل این که از چوب درخت صمدل تهیه میشود بوی چوب باعث ارام شدن و ایجاد افکار مثیت میشود.

ادامه مطلب  عود چیست ؟ انواع و طبع هر کدام

عود با رایحه دارچین :

عود دارچین با رایحه تند نماد پول ،ظ ثروت ، و رفاه است عطر دارچین ضد سرما خوردگی ، ضد نفخ ، رفع سو هاضمه ، اختلات گوارشی ، رفع بی اشتهایی ، و باعث بهبود گردش خون میشود. همچنین دارای خاصیت ضد باکتریی و ضد عفونی کننده هوا نیز است.

عود دستساز یوگا YOGA ( آمریا AMREEYA

عود با رایحه باران جنگل :

عود باران جنگل باعث شادابی ، نشاط آور ، و افزایش حافظه است و احساس قدرت و آرامش در فرد ایجاد می کند.

عود با رایحه وانیل :

 وانیلی یک عطر آرام ، برای تشویق عشق ، جاذبه و افسون. از دیدگاه طب سنتی وانیل نیز همچون دیگر عودها دارای ویژگی‌های خاص خود است. تأثیر وانیل بر روی سیستم عصبی و مغز انسان موجب کاهش ترس و واهمه شده، افسردگی را نیز کاهش می‌دهد . در کل هیچ چیز نمی تواند مانند بوی خوش وانیل شما را گرم کرده و درونتان را ریلکس نماید . وانیل در علم آروماتراپی (رایحه درمانی) نیز طرفداران خاص خود را دارد.

عود با رایحه اسطوخودوس :

عود اسطوخودوس (عود لوندر) دارای یک رایحه دوست داشتنی از عطر تازه گل اسطوخودوس می باشد که کاربرد آن برای آوردن صلح، آرامش، انرژی و توازن در محیط پیرامون و همچنین دارای خاصیت ضد اضطراب ، ضد افونی کننده ، آنتی بیوتیک ، باز کننده ذهن ، ضد تشنج ، ضد ویروس ، ضد افسردگی و تقویت اعصاب و روان است.اسطوخودوس دارای عطر و بوی لذتبخش ملایم است از زمان رم باستان استفاده های متنوعی از این گیاه خوشبو میشده است.

 

ادامه مطلب  خواص لوندر (اسطوخودوس) + فواید و نحوه مصرف

عود با رایحه چای سبز :

 دارای رایحه ای با بوی دل انگیز و تازه و پاک چای سبز بوده و ایجاد تمرکز از بارز ترین آثار رایحه چای سبز هست ، قدرت فکری را افزایش داده و قابلیت تمرکز را بالا می‌برد. آرام‌بخش است و در رفع استرس کمک می‌کند.

عود با رایحه مشک :

عود مشک گرانبها به عنوان یک عطر و بوی عرفانی شناخته شده است . استشمام رایحه مشک منجر به افزایش هوشیاری ذهنی و جذب قدرت می گردد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه انواع عود به وبسایت ما مراجعه کنید.

جمع بندی :

 عود شرکتی در انواع رایحه مختلف برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است. فروشگاه مستر مدیت عرضه کننده انواع عود شرکتی و جا عودی است با مراجعه به وبسایت ما میتوانید مراجعه کنید.